פייסבוק
Activix
קורסים


קורס פאשיאל פיטנס (פאשיה)
קורס בינ"ל מעשי (בסיסי) בשיטת Fascial Fitness - לאימון גופני, תנועה ושיקום בדגש רקמה רכה.

הדבר הבא באימון גופני, תנועה ושיקום עכשיו בישראל – Fascial Fitness !

 
קורס מרתק וייחודי בין ממצאי המחקרים העדכניים ביותר ה fascia פוגשים את העולם האימון והשיקום. כיום ברור שלרקמת ה fascia תפקיד חיוני בשמירה על היציבה הדינאמית ולתיאום מכאני-תנועתי. ההגדרה של "כושר גופני"/ "fitness" השתנתה ולעולם לא תחזור!
 
זו ההזדמנות שלך להצטרף לדבר הבא בתחום – לשיפור ביצועים, להפחתת פציעות ולהעצמת רפרטואר התרגילים במכון ובסטודיו. השיטה מתאימה לכל מסגרת המשלבת תנועה ואימון – ספורטיבי או אחר - החל מפיזיותרפיה, פילאטיס ושיקום, דרך חדר כושר וכלה ביוגה וריקוד.

לפרטים על הקורס הקרוב - אנא לחצו כאן או צרו קשר 

כללי:

עד כה, שיטות האימון הקונבנציונאליות שמו דגש על אימון מרכיבי האימון הגופני המוכרים, כגון חוזק שריר, סבולת לב ריאה, קואורדינציה ועוד. המחקרים העדכניים על "fascia" – רשת רקמת החיבור הכלל גופנית – מספקים תובנות חדשות ופורצות דרך לגבי התפקיד של ה fascia בגוף האדם בכלל ואצל האדם הפעיל גופנית בפרט. היום ה fascia נחשבת למערכת חיונית ליציבות הגוף ולתיאום מכאני-תנועתי (Mechano Regulation – Vrela & Frenk 1987).

אם ה"גוף הפאשיאלי" מאומן היטב – כלומר שרקמות החיבור בו אלסטיות ומחוזקות – ניתן לצפות מהגוף לתפקד בצורה מיטבית, לאפשר ביצועי שיא, לעודד קואורדינציה ותנועה אלגנטית ונכונה יותר ולהפחית את הסיכויים לפציעות. יש לכך חשיבות מכרעת שכן רוב פציעות הספורט, לרבות בעיות בתנועתיות (mobility), גמישות (flexibility) וכוח (strength) בגוף אינן מתרחשות בשריר ובעצמות! נק` החולשה בגוף בד"כ באות לידי ביטוי במהלך העמסת יתר על מבנה "מוחלש" של רקמת חיבור (למשל ברצועות, בגידים ובקפסולות של המפרקים).

רוצה לגלות איך אפשר ואיך הכי נכון לעבוד עם ולאמן את רקמת ה fascia כמכלול, כרקמה האחראית במידה לא מבוטלת ליציבות מערכת התנועה שלנו?

קורס זה מאפשר למדריכים, מאמנים, פיזיותרפיסטים ומטפלים בתנועה להבין וליישם את עקרונות האימון הגופני של ה fascia – fascial Fitness.

במודע או שלא, כולנו עובדים עם ה fascia במשך כל הקריירה – זה בלתי נמנע. אבל, מחקרים מהעשור האחרון מדגישים את חשיבותה של ה fascia באימון פונקציונאלי (Fascia Congress 2009) וגם מחדדים איך בדיוק צריך לעבוד עם הרקמה כדי לקבל תוצאות אופטימאליות. המחקרים מנפצים חלק מהאמונות המסורתיות שלנו לגבי אימון הגוף!

בקורס זה, הראשון מסוגו בעולם (!), תגלו מה תפקידה האמתי של מערכת ה fascia בתנועה האנושית. עם שיטת Fascial Fitness תגלו כיצד לאמן את רקמות החיבור, למנוע ולשקם פציעות וכיצד להקנות "אלסטיות" ועמידות לרקמה הרכה.

זה הקורס הראשון בדגש "ריכוך" רקמות החיבור, הגמשתן וחיזוקן ואשר נבנה על ידי ובהתבסס על עבודותיו של החוקר 1# בעולם בתחום – Dr. Robert Schleip – מנהל מעבדת מחקר הפאשיה באוניברסיטת Ulm, גרמניה. הקורס כולל חלק עיוני וחלק מעשי המתייחס לכל המרכיבים של fascial Fitness. 
 
לפרטים על הקורס הקרוב - אנא לחצו כאן או צרו קשר
 
תיאור הקורס: 

קורס זה מורכב מחלק תאורתי ומחלק מעשי, תוך התייחסות לכל ההיבטים המרכיבים את עולם האימון הפאשיאלי. 
בקורס יוצגו עיקרי המחקרים בתחום והביסוס המדעי לשיטת Fascial Fitness כמו גם עקרונות אימון ואוצר תרגילים בסיסי. להלן עיקרי הנושאים: 

תכנית מקצועית:

1. אלסטיות קפיצית (rebound elasticity)
i. קיבולת ויכולת אחסון ואפקט הקפיציות (Storage capacity and the catapult effect)
ii. מתח רקמתי ותנועות הכנה נגדיות (Pretension and preparatory counter movement)
iii. מאפייני רקמת הפאשיה: קפיציות רכה וקפיציות דינאמית (Fascial components: soft elastic and dynamic bounces)

2. מתיחות מיו-פאשיאליות (Myofascial stretches)
i. העברת כוחות, מודל ה tensegrity, "רכבות" מיופשיאליות 
(Force transmission, tensegrity model, myofascial trains)
ii. שרשרת פאשיאלית ארוכה לעומת קצרה (Long chain versus short chain)
iii. מתיחות "התכה" ומתיחות עוצמתיות (Melting stretches and power stretches)

3. שחרור והידרציה (Release and Hydration)
i. מערכת הפאשיה ומבנה חוץ תאי, ויסקו-אלסטיות של הרקמות 
(Fascia & extracellular matrix, viscoelasticity of the tissues)
ii. אינדיקציות: השבת נוזלים, השפעת מגע ומנוחה על הרקמה 
(Indications: rehydration intervals, change of impact and rest)
iii. רקמות חיבור ומים: הסתגלות ודינאמיקה של נוזלים 
(Connective tissue and water: adaptability and fluid dynamics)

4. Fascia כאיבר חישה
i. קולטני חישה בfascia (Sensory receptors in fascia)
ii. תחושת התנועה במרחב: הנאה לעומת כאב (Proprioception: pleasure versus pain)
iii. תנועות זעירות: אלגנטיות פיתוח (Micromovements: developing elegance)
iv. מודעות גופנית (Somatic mindfulness)

5. שינויים ברמת התא (Cellular Remodeling)
i. אינדיקציות: עוצמה ותדירות (Indications: intensity & frequency)
ii. שינויים ברמת הרקמה: שינויים והשפעות לטווח ארוך 
(Matrix Remodeling: changes and long term effects)
iii. גורמים מטאבולים וביוכימיים (Metabolic and biochemical factors)
 
לפרטים על הקורס הקרוב - אנא לחצו כאן או צרו קשר  
 
 
 
אקטיביקס-מוצרי בריאות וספורט- www.activix.co.il © כל הזכויות שמורות
Activix טלפון: 072-2501440 נייד: 054-6620286
 |  ראשי |  חנויות  |  מוצרים  |  טייפ קינזיולוגי KT Tape  |  קורסים  |  פריסטיילר  |  מכשיר עיסוי טייגר  |  טייפינג  |  אודות  |  צור קשר  |  ראשי  |  המלצות קורס מאזרי  |  מכתבי המלצה Fascial Fitness  |  המלצות בוגרים לקורסים Rebody (ד"ר פאנטס)  |  מכתבי המלצה לקורס DNS  |  המלצות קורס רכבות אנטומיות  |  המלצות קורס CRAFTA - ראש-צוואר פה ולסת  |  קורסים חדש  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
 |  כנס פאשיה בינלאומי  |  טייפ קינזיולוגי KT Tape  |  מאפייני המוצר  |  מהו טייפ קינזיולוגי?  |  מוצרים - רקע כללי  |  סרטוני הדרכה  |  קטלוג מוצרים  |  שאלות ותשובות  |  שימושים ותוצאות  |  פריסטיילר  |  אימון כושר ביתי  |  אימונים קבוצתיים  |  מאמנים אישיים  |  פילאטיס  |  שיקום ופיזיותרפיה  |  קישורים  |  מאמרים  |  המלצות קורס קינזיולוג'י טייפינג  |  גופים ממליצים  | 
אקטיביקס-מוצרי בריאות וספורט- www.activix.co.il © כל הזכויות שמורות
Activix טלפון: 072-2501440 נייד: 054-6620286
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל